Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w II o ok. 11,5 proc.

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr. w lutym 2018 roku o ok. 11,5 proc. do 208 mln zł - podała Emperia w komunikacie.
Reklama

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 420 mln zł i były o 12,2 proc. wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku.

Emperia podała, że w lutym 2018 roku sprzedaż towarów LFL (porównywalna) w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 3,4 proc. w porównaniu do stycznia 2017 roku. Sprzedaż LFL za okres styczeń-luty wzrosła o około 4,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W lutym 2018 roku sieć otworzyła trzy sklepy: jeden supermarket Stokrotka, jeden market Stokrotka Express i jeden sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w supermarketach Stokrotka, 0,1 tys. m kw. w marketach Stokrotka Experss, 0,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów na koniec lutego 2018 roku wyniosła 438, a łączna powierzchnia handlowa 188,9 tys. m kw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum