PARTNER PORTALU

Średni obrót za mkw. w Carrefour Express przekracza 20 tys. zł

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2010 14:26

- Model franczyzy Carrefour sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 10 000 mieszkańców. - Chcemy otwierać swoje sklepy także w małych miejsowościach, nawet poniżej 5 tys. miekszańców. Z naszych doświadczeń wynika, że ten format sprawdza się w takich miejscach - mówi Francois Vincet, odpowiedzialny za rozwój franczyzy w sieci Carrefour Polsce.

 

Minimalne warunki, jakie musi spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw. z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na etapie aranżacji i przygotowania sklepu - dostęp do wypracowanego know-how handlowego, pakiet szkoleń oraz ekipę, która pomaga mu w przygotowaniu sklepu na trzy tygodnie przed otwarciem i prowadzeniu placówki przez kolejny tydzień jego działania. Ponadto Carrefour finansuje w 100 proc. koszty związane z informatyką oraz pakiet marketingowy na otwarcie (szyldy zewnętrzne, marketing wewnętrzny, wózki, ubrania dla personelu, dekoracje wewnętrzne, gazetkę na otwarcie). Dodatkowo Carrefour finansuje meble kasowe, alkoholowe oraz meble na warzywa i owoce.

Przeczytaj także:

Średni koszt inwestycji na sklep o powierzchni 100mkw., nieposiadający żadnego wyposażenia wynosi ok. 70 tys. zł plus koszty pierwszego zatowarowania. Carrefour nie narzuca dyscypliny zakupowej i nie pobiera opłaty wstępnej za przystąpienie do sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9004
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,25

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.