Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Stara Mydlarnia wchodzi we franczyzę

Stara Mydlarnia - Producent Kosmetyków Naturalnych planuje poszerzyć swoją sieć dystrybucji obejmującą placówki własne, autoryzowanych przedstawicieli oraz sklepy partnerskie poprzez wprowadzenie oferty franczyzowej.
Reklama
Firma rozpoczęła podpisywanie umów z franczyzobiorcami zainteresowanymi otwarciem nowych punktów w centrach handlowych lub we własnych lokalach w centrach miast.

 

 

Oferta franczyzowa skierowana jest do osób, chcących rozpocząć lub przekwalifikować swą działalność i wprowadzać na rynek szeroką gamę
produktów Starej Mydlarni pod szyldem producenta, w lokalach specjalnie zaprojektowanych i zaaranżowanych pod kątem kosmetyki naturalnej i
pielęgnacji ciała. Wyróżnia je niepowtarzalny klimat, drewniane jasne meble w połączeniu z ciepłą przyjazną tonacją wnętrza podkreślają ideę produktów - ręcznie robionych, naturalnych, w zgodzie z naturą.

 

Warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej Stara Mydlarnia jest posiadanie lub wydzierżawienie lokalu o powierzchni handlowej 25-60 mkw.
Preferowane miejsca lokalizacji to centra handlowe lub dobre punkty przy głównych ulicach handlowych miast. Koszt inwestycji w placówkę pod szyldem marki Stara Mydlarnia jest zależny od standardu lokalu, skali adaptacji oraz wielkości lokalu.

 

Dalszym krokiem jest zaprojektowanie sklepu zgodnie ze standardami Starej Mydlarni, wyposażenie go w meble wg projektu Franczyzodawcy oraz wykupienie licencji, która umożliwia działalność pod logo Stara Mydlarnia. Franczyzodawca pomaga określić, jaki towar sklep powinien mieć na początku swej działalności. Stara Mydlarnia w momencie podpisania umowy może udzielić kredytu kupieckiego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.