PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Startuje kampania masła Lurpak

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2020 13:00

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.

Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową.

Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest pod hasłem „Dobra Kuchnia Zasługuje na Lurpak”. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i pozytywnych skojarzeń oraz wzrost zainteresowania i sprzedaży masła Lurpak w okresie przedświątecznym.
Działania z wykorzystaniem 30-sek. i 15-sek. spotów startują 16 marca i komunikowane będą w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz za pośrednictwem stacji tematycznych Polsatu i kanałów z portfolio Premium TV (TVN). Kampania telewizyjna potrwa do 12 kwietnia. Wsparciem działań w TV będą emisje na nośnikach DOOH oraz POS w wybranych sklepach sieci handlowych Carrefour i Auchan, które będą trwały od kwietnia do maja. Jako dodatkowe działania ATL, Lurpak będzie wykorzystywał selektywnie wybraną aktywność w kinach sieci Multikino.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network. Dom mediowy Carat Polska zajął się opracowaniem pomysłu, strategii oraz realizacją działań, w tym planowaniem i zakupem mediów. O adaptację materiałów, KV oraz koncepcję haseł do kampanii i przeprowadzenie działań w social media dba Isobar Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • gosc 2020-03-13 19:06:28

    Lurpak jest duńskim i drogim masłem.Wolę polskie i tańsze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,78

  • Śr

    3,62

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.