Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Startuje kampania soków Andros

Kampania Soczysta moc owoców ma budować świadomość i wizerunek soków marki Andros – produktów, powstających z najlepszych owoców. Działania komunikacyjne będą prowadzone w digitalu oraz POS. Za koncept i egzekucje kreatywne kampanii odpowiada agencja Plej.
Reklama

W litrowej butelce soku z pomarańczy Andros znajduje się 100% soku z około 15 owoców, w mandarynkowej butelce – ekstrakt z około 45 sztuk, a litr soku anansowego uzyskuje się średnio aż z 2,5 ananasa! Wszystkie bez dodatku cukrów, barwników czy konserwantów. To soczysta moc owoców i czysta natura zamknięta w butelce. Do tego właśnie nawiązują hasło i koncept kreatywny kampanii, która wystartowała 10 marca.

Komunikacja obejmuje przede wszystkim digital, w tym social media marki, display, rich media, video, współpracę z influencerami, a także działania promocyjne w sklepach. Koncept, egzekucję kreatywną i prowadzenie kampanii w digitalu powierzono agencji Plej, która od końca 2020 roku strategiczne oraz kreatywnie wspiera Andros, a także prowadzi stałą obsługę kanałów social media marki.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum