Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa

Z początkiem lutego startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa. Za  strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos.
Reklama

Bohaterem i narratorem kampanii został jeden z najwybitniejszych Polaków w historii. Noblista Władysław Stanisław Reymont nie tylko nadał imiona epickim serom, ale też twórczo opisał ich możliwości i zalety. Z wyjątkowym talentem ubrał w słowa kuchenne przygody Boryny, Jagny i Antka oraz ich serowych przyjaciół. Kampanię zobaczyć będzie można w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, serwisach online, mediach społecznościowych, outdoorze i prasie.

Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój.

Działania z pełnym zakresie startują już 6 lutego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum