Startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa
Z początkiem lutego startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa. Za strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos.

Sery z Goliszewa wsparte kampanią, fot. mat. pras.
Reklama
Bohaterem i narratorem kampanii został jeden z najwybitniejszych Polaków w historii. Noblista Władysław Stanisław Reymont nie tylko nadał imiona epickim serom, ale też twórczo opisał ich możliwości i zalety. Z wyjątkowym talentem ubrał w słowa kuchenne przygody Boryny, Jagny i Antka oraz ich serowych przyjaciół. Kampanię zobaczyć będzie można w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, serwisach online, mediach społecznościowych, outdoorze i prasie.
Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój.
Działania z pełnym zakresie startują już 6 lutego.
Reklama