PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Startuje promocja piwa Lech Premium

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2010 15:45

Na początku listopada rozpocznie się kampania reklamowa, która będzie zachęcać konsumentów do wyboru zimnego Lecha na domówkowe party. Działania prowadzone będą m.in. w telewizji, kinie, na siatkach wielkopowierzchniowych, w Internecie oraz punktach sprzedaży.

Promocja konsumencka piwa Lech Premium pt. „Zielone światło dla domówki" rozpocznie się 2 listopada i potrwa do 21 grudnia 2010 r. W sklepach na terenie całego kraju na konsumentów czekać będą dwa mechanizmy promocyjne. Za zakup określonej ilości piw Lech będzie można otrzymać zdrapkę konkursową w kształcie zawieszki na drzwi. Umieszczony na niej kod będzie można wysłać sms'em na podany numer telefonu bądź też wprowadzić na stronie www.lech.pl Każdego dnia przez 50 dni trwania promocji, 60 osób stanie przed szansą wygrania dostawy na domówkę, składającą się z 50 puszek Lecha Premium, 4 mroźnych szklanek i kubełka do lodu. Ponadto w części sklepów konsumenci będą mogli zbierać własne zestawy na domowe party, otrzymując szklanki, kubełki do lodu i „lodowe" otwieracze jako gwarantowane nagrody przy zakupie 6 piw.

W spocie telewizyjnym wykorzystana zostanie, znana już z letniej reklamy telewizyjnej piwa, lodowo-imprezowa ciężarówka pełna zimnego Lecha, która tym razem przyjedzie bezpośrednio na domówkę. Przykuwającym uwagę elementem kampanii będą ogromne siatki z truckami 3D, które zostaną rozwieszone w 8 wybranych miastach Polski. Motywem przewodnim kampanii jest zielony kogut jako symbol „pogotowia" zimnego Lecha.
Cena sugerowana specjalnego 8-packa konkursowego Lech Premium wynosi 24,00 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,24

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.