Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stoiska LeGrand z kawą za 2,99 zł - nowy test Biedronki

Sieć Biedronka chce zarobić na sprzedaży gorącej kawy. Operator testuje stoiska oferujące klientom sklepów pięć rodzajów kawy na wynos, od tradycyjnej czarnej, przez latte po cappuccino. To kolejny po automacie do wyciskania świeżego soku z pomarańczy pomysł na przyciągnięcie do sklepów kolejnej grupy klientów.
Reklama

Po zamknięciu projektu kawiarni Kropka Relaks, właściciel sieci dyskontów nie rezygnuje z zarabiania na sprzedaży gorącej kawy. W wybranych lokalizacjach Biedronki pojawiły się stoiska pod nazwą "Le Grand" oferujące kilka rodzajów kawy w cenie 2,99 zł. Stoisko składa się z ekspresu do parzenia kawy, atrakcyjnie zaprojektowanego zestawu szafek i ścianki w kolorze ciemnobrązowym (kawowym).

Za gorącą kawę kupowaną w Biedronce klient płaci przy kasie.

więcej: portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum