Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka: 3. centrum dystrybucji i nowa marka własna

- Przygotowujemy się do otwarcia trzeciego centrum dystrybucyjnego, które będzie zlokalizowane na południu Polski. Niedawno podwoiliśmy powierzchnię centrum dystrybucyjnego w Lublinie z 5,6 tys. mkw. do 11 tys.mkw. A w planach mamy także otwarcie 4. centrum dystrybucyjnego - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki.
Reklama

W 2018 roku firma planuje mocno postawić na rozwój marek własnych, zwiększając ich liczbę z 450 do 650 i wprowadzając zupełnie nowy brand dla marki własnej.

- Ponadto pracujemy nad dalszym uatrakcyjnieniem oferty produktów świeżych i rozwijamy format sklepów Stokrotka Express - dodaje Dariusz Kalinowski.

24 listopada 2017 r. Maxima Grupe ogłosiła wezwanie do sprzedaży 12.342.027 akcji (100 proc.) Emperii po cenie 100 zł za akcję. 14 grudnia ub. r. rozpoczęto przyjmowanie zapisów, które miało zakończyć się 21 lutego. Maxima poinformowała jednak, że przedłuża zapisy w wezwaniu na Emperię do 16 marca, o czas niezbędny do otrzymania decyzji o udzieleniu zgody od prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Obecnie UOKiK jest na wstępnym etapie badania rynkowego, w związku z procesem pozyskiwania zgody na przejęcie Emperii Holding przez Maxima Grupe. Jak mówił prezes Kalinowski w umowie inwestycyjnej z Maxima Grupe został przewidziany 8 miesięczny - maksymalny okres niezbędny do uzyskania zgody UOKiK, ale w opinii przedstawicieli sieci tak długi czas raczej nie będzie potrzebny na wydanie decyzji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum