Stokrotka chce mieć 10 nowych sklepów franczyzowych do końca roku
Do końca tego kwartału Stokrotka przedstawi potencjalnym franczyzobiorcom ofertę sklepu Stokrotka prowadzonego w formie franczyzy. - Na ten rok zakładamy około 10 otwarć sklepów franczyzowych Stokrotka. W następnych latach liczba otwarć powinna być zbliżona do liczby otwarć własnych sklepów - mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperii.
- Mówiąc o franczyzie mamy na myśli to, że dajemy naszemu franczyzobiorcy spójny koncept prowadzenia sklepu, wsparcie marketingowe, politykę asortymentową i cenową. Dajemy tez dużo swobody, bo w wielu miejscach sklep franczyzowy może być efektywniejszy niż nasz własny supermarket, np. w produktach regionalnych, czy świeżych - mówi prezes Kalinowski.
- Na pewno sklep franczyzowy nie może być gorszy od naszego własnego sklepu - dodaje.
Jego zdaniem, zgłaszają się już chętni do poprowadzenia franczyzy pod szyldem Stokrotka. Pierwsze rozmowy są prowadzone. Przypomnijmy, że ze względu plany rozwoju sieci poprzez franczyzę, spółka powołała do zarządu nowego członka i dyrektor ds. franczyzy, Krzysztofa Książka.
Przeczytaj także:
Emperia zakłada, że w tym roku dokończy rebranding wszystkich sklepów Stokrotka, które otrzymają odświeżone logo. Ponadto, w pierwszym półroczu spółka chce przeprowadzić we wszystkich sklepach tzw. mały remodeling, polegający na zmianie ułożenia asortymentu. Natomiast gruntownemu remodelingowi zostanie poddanych w tym roku 20-30 sklepów.
W październiku ubiegłego roku Stokrotka rozpoczęła gruntowny remodeling swoich sklepów. Od tego momentu wszystkie sklepy są otwierane w nowym koncepcie, a już istniejące sukcesywnie przechodzą proces remodelingu, polegający miedzy innymi na zmianie wystroju wnętrza.
Przeczytaj także:
- Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedażowych sklepów po remodelingu - mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperii. - W tym roku przeprowadzimy ten proces w kolejnych kilkudziesięciu Stokrotkach - dodaje. Zaznacza, że będzie to raczej 20-30 sklepów.
Kryterium wyboru sklepów do remodelingu będzie potencjał wzrostu sprzedaży, dlatego poddawane zostaną mu głównie sklepy starsze. Koszt remodelingu jednego sklepu o powierzchni około 600 mkw. to 0,5 mln zł. Natomiast na koszty rebrandingu - zmiany loga we wszystkich sklepach - spółka przeznaczyła na ten rok 2,5 mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:56 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
- Sb 09:07 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 08:23 Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
- Sb 08:16 Buda: Najniższe podatki dla najbiedniejszych
- Pt 20:27 Pracownicy Amazona w Alabamie przeciw utworzeniu związku zawodowego
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 3 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.