Stokrotka chce oferować nawet 1000 produktów marki własnej

- Atutem marek własnych jest szybka adaptacja oferty do potrzeb klienta. Obserwujemy wyraźnie, że ostatni czas był okresem skokowego wzrostu znaczenia tych artykułów. Chcemy w dalszym ciągu rozwijając ten segment, przy jednoczesnym rygorystycznym dbaniu o jakość – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.
Artykuły wytwarzane jako marka własna obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne.
Stokrotka to swoim zasięgiem obejmuje ponad 750 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Sieć otwiera ponad 100 sklepów rocznie. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.