Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka chce oferować nawet 1000 produktów marki własnej

Obecnie na półkach Stokrotki klienci mogą znaleźć ok. 650 indeksów. Do końca roku oferta produktów ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt artykułów tzw. private labels. Docelowo w portfolio ma być ich nawet ok. tysiąca.
Reklama

- Atutem marek własnych jest szybka adaptacja oferty do potrzeb klienta. Obserwujemy wyraźnie, że ostatni czas był okresem skokowego wzrostu znaczenia tych artykułów. Chcemy w dalszym ciągu rozwijając ten segment, przy jednoczesnym rygorystycznym dbaniu o jakość – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Artykuły wytwarzane jako marka własna obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne.

Stokrotka to swoim zasięgiem obejmuje ponad 750 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Sieć otwiera ponad 100 sklepów rocznie. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum