Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka chce zwiększyć lojalność klientów. Wyda więcej na marketing

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding podał, że celem Stokrotki będzie obecnie zwiększanie sprzedaży poprzez zwiększanie lojalności klientów i powtarzalności ich wizyt w sklepach. Sieć chce zwiększyć nakłady na działania marketingowe.
Reklama

"Mogą one wzrosnąć powiedzmy do 1,2 proc. naszych przychodów, przy czym w trzecim kwartale wynosiły 1 proc." - powiedział prezes Dariusz Kalinowski.

Podkreślił jednak, że firma nie chce skupiać się na promocjach cenowych, które przynoszą jedynie znaczny wzrost wolumenów sprzedaży, ale nie przekładają się na lojalność klientów i systematyczność zakupów robionych przez nich zakupów.

Kalinowski zapowiedział także wdrożenie nowych programów lojalnościowych dla klientów.

Prezes Emperia Holding poinformował także, że sieć zakończyła testy tzw. "scenariuszy cenowych". Obecnie firma wdraża w sklepach wybrane rozwiązania.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum