Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Stokrotka gotowa do dalszych przejęć

Sieć Stokrotka otworzyła właśnie pięć kolejnych marketów i tym samym posiada już ponad 760 sklepów na terenie całej Polski. Plany na 2021 rok zakładają powstanie 100 nowych placówek. Jesienią br. Stokrotka planuje także uruchomienie zakupowej aplikacji mobilnej dla klientów.
Reklama

Nowe sklepy Stokrotki zostały uruchomione min. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, a także w gminach: Jejkowice i Kalej na Śląsku. Łącznie w pierwszym półroczu sieć otworzyła ponad 30 sklepów, w formatach dopasowanych do każdego klienta, a więc: supermarket, market i express. W drugim półroczu Stokrotka planuje otwarcie blisko 70 placówek, w tym najwięcej marketów (42) i supermarketów (15). 

Remonty i innowacje

Stokrotka przeprowadza także bardzo intensywny proces remontów istniejących placówek. Kilkadziesiąt sklepów przeszło bądź pełny remodeling bądź zmiany dotyczyły np. wymiany lad chłodniczych, stoisk owocowo-warzywnych lub piekarniczych. Reagując na zmieniające się trendy konsumenckie sieć wprowadziła  w ponad 150 sklepach ofertę świeżych ryb, czy też w ponad 300 sklepach wyselekcjonowane sery premium.

- Pierwsze półrocze 2021 roku określiłbym jako proces powrotu klientów do sklepu. My przez ten czas przygotowywaliśmy nasze placówki na zwiększoną liczbę kupujących m.in. podwajając liczbę kas samoobsługowych czy rozbudowując ofertę asortymentową o nowe kategorie czy też wysokiej jakości nowości w produktach marki własnej – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Plany Stokrotki do końca br. zakładają dalszą ekspansję w zakresie sklepów tradycyjnych, jak również rozwój e-sklepu z dostawą zakupów do domu klienta. Poza tym sieć zapowiada działania zmierzające do dalszej poprawy obsługi i przystosowania istniejących sklepów do nowych wymagań rynku.

- Jesteśmy otwarci na powiększenie ilości naszych placówek poprzez akwizycje innych, mniejszych podmiotów, które wpisują się w nasz model biznesowy. Tak było ostatnio z przejęciem 9 sklepów działających na Mazowszu. Prowadzimy rozmowy na temat przejęcia sklepów w innych częściach Polski – mówi Mirosław Wawryszczuk. 

Jesienią br. sieć zapowiada uruchomienie zakupowej aplikacji mobilnej dla  klientów. Aktualnie trwają intensywne prace nad tym projektem. „Apka” pozwoli jej użytkownikom kupować taniej, ma być przyjazna w obsłudze i będzie oferowała wiele funkcji pomagających w zakupach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.