PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Stokrotka: Kryzys spowoduje, że handel zrobi mały krok w tył, by zrobić skok w przód

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2020 21:00

Stokrotka: Kryzys spowoduje, że handel zrobi mały krok w tył, by zrobić skok w przód W cyklu "Handlowy chat" rozmawiamy z Mirosławem Wawryszczukiem, dyrektorem sprzedaży i marketingu Stokrotka.

- Kryzys spowoduje, że handel zrobi mały krok w tył, by zrobić skok w przód. Mówiąc o cofnięciu rynku mam na myśli powrót do ceny jako głównego lub decydującego czynnika wyboru sklepu i produktu. Gospodarowanie budżetami domowymi będzie ostrożniejsze. Naszą odpowiedzią na tę potrzebę jest koncept Stokrotka Optima - z lepszą polityką cenową i węższym asortymentem, który pozwoli na tańsze zakupy convenience -  mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

Generatorem zmiany zachowań konsumenckich, które obecnie obserwujemy jest dbałość o swoje bezpieczeństwo, stąd każda forma zrobienia zakupów szybciej lub poza salą sprzedaży ma kluczowe znaczenie. Dlatego rozwijamy formułę click&collect. Mamy już kilkanaście wdrożeń odbioru zakupów na terenie Lubelszczyzny. Pierwsze wyniki są zachęcające. Wszystkie okna czasowe zostały zapełnione przez klientów. Do końca kwietnia będziemy mieć 100 wdrożeń usługi w naszych sklepach.

Czy Stokrotka zmodyfikowała swoje plany rozwojowe na ten rok?

Nie zmieniliśmy naszych planów. Stawiamy na rozwój. Mamy ambicję być motorem rozwoju naszej Grupy. Na ten rok mamy zaplanowanych 100 lokalizacji. W czasie kryzysu każdy nowy sklep to nowe miejsca pracy. My w tym roku stworzymy takich miejsc 1200-1300. Ze względu na obostrzenia w poruszaniu się część procesów budowlanych przeciąga, więc niektóre terminy otwarć przesuną się. Nie będzie też eventów otwarciowych, ale to jedyne zmiany w tym zakresie.

Pracujemy też nad rozbudową oferty marki własnej, poprawy jakości i ceny tych produktów. Sklep internetowy, który uruchomiliśmy w ekspresowym tempie też będzie przechodził ewolucję, terytorialną i asortymentową. Zaczynaliśmy z 300 indeksami. Teraz jest ich 600 i to nie jest nasze ostatnie słowo, pomimo, że taka liczba stanowi więcej niż koszyk podstawowych produktów. Platforma zamówień będzie też udoskonalona od strony technologicznej. W kolejnym etapie usługa zostanie poszerzona o możliwość zamówienia dostawy do domu klienta. Planujemy też wdrożyć kartę stałego klienta jako program lojalnościowy i rozwijać możliwość płatności w kasach samoobsługowych.

Pracujemy też nad rozwojem konceptu Stokrotka Optima. W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy dwa sklepy Optima w Świdniku i Lublinie. Trwają prace nad polityką cenową, asortymentową i promocyjną tych placówek.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.