Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka liczy 500 sklepów. Do końca roku otworzy jeszcze 60

Dynamiczny rozwój sieci sklepów Stokrotka zaowocował otwarciem 500. sklepu pod tym brandem. Do końca roku sieć sklepów planuje powiększyć się jeszcze o około 60 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Reklama

500. sklep ruszył 27 września w miejscowości Krzczonów w woj. lubelskim. – Otwarcie 500-setnego sklepu świadczy o dynamicznym rozwoju naszej firmy. Zależy nam na tym, aby być jak najbliżej swoich konsumentów, dlatego nie zwalniamy tempa otwarć nowych placówek detalicznych - jeszcze do końca tego roku chcemy posiadać w sumie około 560 sklepów w całej Polsce – podkreśla Dariusz Kalinowski, członek rady nadzorczej Emperia Holding.

Asortyment Stokrotki w Krzczonowie został dostosowany do potrzeb klientów. Oprócz działów typowo spożywczych, sklep posiadać będzie bogatą ofertę artykułów przemysłowych. Przy ladzie tradycyjnej klienci będą mogli zakupić świeże mięso, wyselekcjonowane wędliny od dostawców lokalnych
i ogólnopolskich, sery oraz produkty garmażeryjne. Na stoisku piekarniczym znajdą natomiast szeroki wachlarz pieczywa i ciast od lokalnych piekarzy, a także pieczywo wypiekane na miejscu ze świeżego ciasta.

Stokrotka to spółka z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 500 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum