Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka na EEC: Pandemia przyspieszyła nasz projekt kas samoobsługowych i e-commerce

Pandemia przyspieszyła realizację projektów Stokrotki wprowadzania kas samoobsługowych oraz pilotaż zakupów on-line. Obecnie spółka ma już ponad 100 kas samoobsługowych, a do końca I kw. 2021 podwoi tę liczbę. Forma e-commerce też będzie rozwijana – mówił Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci Stokrotka w trakcie debaty „Branża spożywcza – przyszłość sektora” podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego (EEC) w Katowicach.
Reklama

- Naszym priorytetem było zapewnienie bezpieczeństwa w tradycyjnym modelu robienia zakupów, bo wierzymy, że wizyta w sklepie spożywczym, gdzie można tradycyjną metodą wybrać produkty, to jednak podstawa na najbliższe lata. Dlatego wydaliśmy ponad 5 mln złotych ekstra na zapewnienie bezpieczeństwa w sklepach dla klientów i pracowników – mówił Krzysztof Trojanowski.

Wskazał też, że Stokrotka bardzo szybko przystosowała się do warunków pandemii i wdrożyła też kanał dystrybucji e-commerce. - Nasze projekty przyspieszyły i szybko je wdrożyliśmy np. przyspieszyliśmy w ostatnich miesiącach uruchomienie kas samoobsługowych i obecnie w 43 sklepach mamy ponad 100 kas, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Tę wielkość jeszcze podwoimy do końca I kw. 2021 roku i to nie będzie nasze ostatnie słowo, bo takie są trendy – mówił członek zarządu Stokrotki.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum