PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Stokrotka odpowiada na kryzys "odsieczą cenową"

Autor: dlahandlu.pl 4 czerwca 2020 09:58

Stokrotka odpowiada na kryzys "odsieczą cenową" „Odsiecz Cenowa - nasze marki na ratunek domowych budżetów” to nowa akcja Stokrotki, fot. mat. pras.

Stokrotka rozpoczyna kampanię marketingową „Odsiecz Cenowa - nasze marki na ratunek domowych budżetów”, która ma zachęcić konsumentów do zakupu produktów marki własnej „Home”.

 – Obecna sytuacja ekonomiczna sprawiła, że konsumenci z większą ostrożnością podchodzą do domowych wydatków. Nasza ”odsiecz cenowa” to odpowiedź na trudne czasy kryzysu i sposób na podreperowanie domowych budżetów – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

Produkty marki własnej Stokrotki „Home” obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne, wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań. – Chcemy pokazać, że mimo aktualnej, trudnej sytuacji ekonomicznej, Stokrotka jest doskonałym miejscem, w którym wcale nie musimy rezygnować ze swoich dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia, jaki najbardziej lubimy – dodaje Mirosław Wawryszczuk.

 Kampania będzie obejmowała spoty radiowe i telewizyjne, aktywności w social mediach, współpracę z influencerami kulinarnymi oraz działania reklamowe w sklepach Stokrotka.

Stokrotka to sieć handlowa powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6953
Ilość aktualnych ofert: 424632

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,56

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.