PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Stokrotka odświeża format w galeriach handlowych, pojawił się koncept Shop in Shop

Autor: dlahandlu.pl 17 lipca 2020 12:08

Stokrotka odświeża format w galeriach handlowych, pojawił się koncept Shop in Shop Na zdj. sklep Stokrotki po remodelingu w Katowicach

Sieć wprowadza kasy samoobsługowe, nowe stoiska warzywne i piekarnie, a także stoiska w formule Shop in Shop. Supermarkety Stokrotka w nowej odsłonie są już w galeriach w Rzeszowie i Katowicach.

- Stawiamy na dynamiczny rozwój, doskonalimy się i zmieniamy, zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Inwestujemy w nowe technologie, wprowadzamy kasy samoobsługowe, zmieniamy ustawienie w naszych sklepach tak, żeby nasi klienci czuli się komfortowo, mogli zrobić zakupy intuicyjnie, szybko, kompleksowo i w atrakcyjnych cenach - podkreśla Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.

W nowej odsłonie sklepów Stokrotka pojawi się koncepcja Shop in Shop stoiska Dajar
z rozbudowanym asortymentem produktów gospodarstwa domowego. Zmieni się także ekspozycja win na stoiskach alkoholowych. W celu zwiększenia intuicyjności i wygody robienia zakupów zmianie ulegnie rozmieszczenie niektórych kategorii produktów w sklepach. W ramach prac modernizacyjnych swoich sklepów Stokrotka wymienia oświetlenie na lampy LED w celu zwiększenia efektywności energetycznej i ograniczenia wpływu na środowisko.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka otwiera ponad 100 sklepów rocznie. Od 2018 r. sieć wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6334
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,49

  • Śr

    6,82

  • Min

    4,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.