Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Stokrotka otwiera nowe supermarkety, ma kilkanaście lokalizacji pod przyszłe inwestycje

Stokrotka konsekwentnie rozwija sieć swoich supermarketów otwierając kolejne placówki w całym kraju. Tylko w październiku supermarkety Stokrotka pojawiły się w Olsztynie oraz Goworowie, a na listopad planowane są otwarcia w Poniatowej, Elblągu, Sanoku i Wrocławiu. Sieć nieustannie poszukuje również lokalizacji dla swoich sklepów, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Spółka ma już zagwarantowanych kilkanaście lokalizacji pod przyszłe inwestycje.
Reklama
Do końca tego roku Stokrotka chce uruchomić kilka kolejnych supermarketów, niemal połowa z nich powstanie w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Dodatkowo, w kilku najstarszych placówkach, sieć przeprowadziła w tym roku remonty i remodelingi. Ich celem było podniesienie standardu i funkcjonalności obiektów.

- Umacniamy swoją pozycję na rynku poprzez intensywny rozwój organiczny, który prowadzimy równolegle z procesem wyboru inwestora dla naszego segmentu detalicznego. Każdego miesiąca placówki sieci Stokrotka pojawiają się w kolejnych miastach Polski. Nieustannie pozyskujemy również nowe lokalizacje pod nasze supermarkety - mówi Marek Wesołowski, członek zarządu i dyrektor ds. działalności detalicznej Emperii.

Pod koniec czerwca Emperia ogłosiła proces aukcyjny związany z pozyskaniem inwestora dla segmentu detalicznego grupy. Transakcja dotyczy sieci sklepów: Stokrotka i Delima, a także Społem Tychy i Maro Markety, które w całej Polsce posiadają łącznie ponad 230 placówek. Spółka do 26 września czekała na oferty zakupu od zainteresowanych podmiotów. Następnie, zarząd Emperii wspólnie z doradcą inwestycyjnym - KPMG Advisory, dokonał oceny otrzymanych propozycji. Na tej podstawie powstała lista kilku podmiotów zaproszonych do kolejnego etapu procesu aukcyjnego. Są wśród nich zarówno inwestorzy branżowi, jak i finansowi. Ogłaszając proces aukcyjny zarząd Emperii określił minimalną wartość transakcji na poziomie 900 mln zł. Analiza otrzymanych ofert wskazuje, że spółka otrzyma co najmniej taką kwotę.

Potencjalni inwestorzy mają czas do 7 listopada, aby na podstawie przeprowadzonego procesu due dilligence przygotować i złożyć ostateczne oferty zakupu. Podpisanie umowy sprzedaży z wybranym inwestorem nastąpi do końca tego roku.

Stokrotka Sp. z o. o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Jest kluczową spółką dywizji detalicznej i jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Spółka jest właścicielem 185 supermarketów Stokrotka oraz 8 supermarketów delikatesowych Delima, działających na terenie całego kraju.

Supermarkety segmentu detalicznego Emperii zlokalizowane są na osiedlach, w mini centrach i galeriach handlowych. Mają od 100 do 1400 mkw. powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych, w tym artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol oraz produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy sieci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.