Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka otworzyła 400. sklep

Nowa placówka znajduje się w miejscowości Ryki przy ulicy Warszawskiej. Sieć planuje otworzyć do końca bieżącego roku jeszcze co najmniej 40 nowych sklepów w całym kraju, tak aby na koniec roku dysponować portfolio 444 placówek.
Reklama

Nowa strategia rozwoju, od momentu jej wdrożenia przez Stokrotkę w 2013 roku, umożliwiła sieci podwojenie liczby dotychczas posiadanych sklepów. Firma utrzymuje dynamiczne tempo otwarć nowych placówek detalicznych dzięki nowoczesnym formatom sklepów: supermarket i market, które doskonale sprawdzają się w różnych otoczeniach konkurencyjnych na terenie całego kraju. Są one wspierane przez logistykę własną sieci. Dzięki tym przewagom konkurencyjnym, osiągnięte w ostatnich latach wysokie tempo rozwoju czyni ze Stokrotki jedną z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce.

Spółka – dzięki nieustannemu doskonaleniu posiadanych formatów – może pochwalić się nie tylko szybko rosnącą liczbą nowych sklepów, ale także stale zwiększającym się poziomem zysków. Zarówno poziom rentowności, jak i osiągane wyniki sprzedażowe przewyższają średnie rynkowe w branży.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.