Stokrotka otworzyła we wrześniu 10 sklepów. Sprzedaż wzrosła o 10,5 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec – wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,0%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń – wrzesień wyniosły 1 837 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 7,4% - podaje spółka w komunikacie.
We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,0% w porównaniu do września 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec – wrzesień 2017 roku wzrósł o około 5,6% oraz za okres styczeń –wrzesień 2017 roku wzrósł o około 1,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
We wrześniu 2017 roku otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. mkw: 0,4 tys. mkw w supermarketach, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła 407. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2017 roku wyniosła 181,6 tys. mkw.