Stokrotka promuje pomidory z polskich gospodarstw
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Stokrotki „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.
Stokrotka podkreśla, że klienci znajdą w jej sklepach świeże, wysokiej jakości pomidory pochodzące z najlepszych upraw ze sprawdzonych, polskich gospodarstw.
– Od początku działalności Stokrotka przywiązuje dużą uwagę do wysokiej jakości warzyw, dbając o to, aby na stoły konsumentów trafiały tylko te najlepsze o wysokich walorach smakowych i odżywczych. Dzięki doskonałej współpracy z naszymi dostawcami możemy codziennie oferować naszym klientom świeże, najlepsze na rynku pomidory pochodzące z najlepszych, wyselekcjonowanych gospodarstw – mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.
Pomidory świeżo zerwane, prosto do Stokrotki! – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. Spoty reklamowe dotyczące akcji można obejrzeć w telewizji, jak również na kanale YouTube. Poza tym komunikacja będzie obejmowała również nośniki własne: materiały promocyjne POS w sklepach, informacje w gazetkach promocyjnych, social mediach oraz na stronie internetowej firmy.
– Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji duży nacisk kładziemy na komunikację i interakcję z naszymi klientami poprzez kanały social media. Zależy nam na tym, aby mieli oni stały dostęp do informacji i w każdej chwili mogli podzielić się z nami swoimi refleksjami, dotyczącymi zarówno kampanii, jak i ogólnej działalności firmy – dodaje Magdalena Milewska.
Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej w 1996 roku. Aktualnie sieć obejmuje około 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 21:02 Euromonitor: Konsumenci w 2021 będą oczekiwali od marek empatii
- 20:37 KE zatwierdza polski program wsparcia firm dotkniętych kryzysem Covid-19
- 20:34 GIS: niektóre produkty marki Finn Crisp wycofane z powodu tlenku etylenu w...
- 19:19 Trwają przygotowania nowych procedur sanitarnych, aby część branż była...
- 19:17 Konfederacja zbiera podpisy pod "antylockdownową" Obywatelską Inicjatywą...
- 18:59 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- 18:40 W 2020 roku w Polsce zawiesiło działalność prawie 19 tys. sklepów detalicznych
- 16:33 Czescy posłowie chcą w sklepach 55 proc. udziału rodzimych produktów spożywczych
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Żerań), 68.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Toruńska, 54.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Horbaczewskiego, 47.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Gliniana, 56.05 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.