Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka przejmuje 14 sklepów na Mazowszu. Ich oczekiwana sprzedaż to ponad 100 mln zł

Sieć sklepów Stokrotka podpisała umowę przejęcia 14 sklepów spożywczych, działających w województwie mazowieckim. Transakcja ma zostać zrealizowana do końca 2022 roku z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych w umowie, w tym uzyskania zgody UOKiK.
Reklama
  • Zgodnie z umową sieć sklepów Stokrotka powiększy się o 14 nowych sklepów w województwie mazowieckim. Ich oczekiwana sprzedaż ma wynosić ponad 100 mln zł.
  • Obecnie Stokrotka prowadzi 840 sklepów w całej Polsce. Dzięki zawartej umowie sieć kontynuuje szybkie tempo rozwoju stacjonarnych sklepów, dążąc do otwarcia w tym roku około 150 nowych placówek.

– Zawarta umowa dotycząca przejęcia 14 nowych sklepów jest dla nas kolejnym ważnym krokiem w rozwoju Stokrotki. W 2021 roku dołączyliśmy w ten sposób do naszej sieci 8 placówek w województwie mazowieckim. Konsekwentnie realizujemy więc dalej strategię budowania naszej pozycji na rynku, łącząc wzrost organiczny z działaniami dotyczącymi nowych przejęć. Ważne jest dla nas, że dzięki podpisanej umowie możemy dotrzeć do szerszego grona klientów  – mówi Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes zarządu Stokrotki.

– W dalszym ciągu koncentrujemy się na dynamicznym rozwoju na polskim rynku, zarówno poprzez szybki wzrost organiczny, jak i fuzje oraz przejęcia, kierując się przede wszystkim kryterium dobrego dopasowania do modelu biznesowego Stokrotki. Arūnas Zimnickas i jego zespół wykonują świetną pracę, kontynuując ekspansję sieci na poziomie około 100 sklepów rocznie – mówi Mantas Kuncaitis, dyrektor generalny, prezes zarządu Maxima Grupė.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum