Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka skraca godziny otwarcia sklepów

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju Stokrotka zdecydowała się m.in. na skrócenie godzin funkcjonowania sklepów. W najbliższych dniach dodatkowo w sklepach zostaną zainstalowane ekrany ochronne minimalizujące bezpośredni kontakt pomiędzy pracownikami a klientami oraz kolorowe taśmy na podłogach wskazujące klientom bezpieczną odległość.
Reklama

We wszystkich swoich obiektach siec Stokrotka wprowadziła dodatkowe kontrole czystości i dostępności środków higienicznych. Ponadto w sklepach regularnie dezynfekuje się klamki, uchwyty koszyków i wózków oraz blaty robocze. Sieć rekomenduje także klientom dokonywanie płatności bezgotówkowych oraz zaleca im używanie jednorazowych rękawiczek i woreczków foliowych w kontaktach z niepakowaną żywnością. Stokrotka stosuje również zasadę zachowania bezpiecznej odległości (co najmniej 1 metra) między klientami i pracownikami.

- Firma zdecydowała się również na ograniczenie i uproszczenie wykonywania wybranych procesów operacyjnych w sklepach oraz skrócenie godzin funkcjonowania sklepów – informuje Stokrotka.

- Sieć przywiązuje także dużą wagę do zachowania szczególnej higieny i częstego mycia rąk przez pracowników, zapewniając im także stały dostęp do jednorazowych rękawiczek ochronnych. Stokrotka zaopatruje w specjalne płyny do dezynfekcji rąk pracowników w sklepach oraz kierowców dostarczających towar z jej magazynów logistycznych – czytamy w oświadczeniu firmy.

Jednym z działań profilaktycznych jest również ekspozycja plakatów informacyjnych opracowanych przez Ministerstwo Zdrowia i Państwową Inspekcję Sanitarną.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum