Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka to dobre miejsce - sieć zachęca do podjęcia pracy i oferuje staże wakacyjne

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". Sieć przybliża swoją ofertę dla pracowników, a jej ważnym aspektem jest stabilność oraz możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego. Stokrotka rozpoczęła także nowy program stażowy Dobre miejsce – dobry start.
Reklama
  • Dobre miejsce to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę.
  • Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.
  • W ramach programu stażowego Stokrotka zaprasza studentów i absolwentów na dwumiesięczne płatne praktyki w zespole pracującym w centrali firmy w Lublinie. Po stażu odbywającym się w czasie wakacji uczestnicy mogą liczyć na propozycję dalszego zatrudnienia.

Stokrotka: Rozumiemy potrzeby pracowników

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Pracownicy w kampanii Stokrotki

W kampanii wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały graficzne oparte na żółtych kolorach odzwierciedlają pozytywną, ciepłą atmosferę firmy oraz panujące w niej dobre relacje. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.

– Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, dotrzymywaniu zobowiązań i wsparciu w rozwoju. Dlatego od początku opieramy współpracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i umowie o pracę. Bardzo ważne jest dla nas, by Stokrotka była również miejscem atrakcyjnym pod względem możliwości rozwoju. Dlatego istotne są dla nas szkolenia pracowników i tworzenie możliwości awansu – obecnie 80% kierowników w Stokrotce zajęło to stanowisko w ramach awansu wewnętrznego, a tylko w 2021 roku awansowanych zostało ponad 860 osób – dodaje Daria Raganowicz.

Stokrotka od 28 lat funkcjonuje na polskim rynku handlowym, mając ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników.

Staże w Stokrotce

Program stażowy Stokrotki Dobre miejsce – dobry start będzie odbywał się w lipcu i sierpniu. Sieć przygotowała dla stażystów około 20 miejsc w zespole centrali firmy w Lublinie, w działach takich jak zakupy, łańcuch dostaw, transport czy rekrutacja. Program stażowy kierowany jest do studentów i absolwentów studiów, którym zależy na dobrym starcie w życie zawodowe. Osoby chcące zdobyć cenne doświadczenie podczas pracy przy projektach, którymi zajmuje się Stokrotka, i skorzystać ze wsparcia merytorycznego specjalistów firmy, mogą aplikować do 24 czerwca.

– Przygotowując ofertę staży Stokrotki, zależało nam na stworzeniu programu, dzięki któremu studenci i absolwenci będą mogli doskonalić swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie przez praktykę i udział w ciekawych projektach. Chcemy, by osoby biorące udział w stażu rozwijały się pod okiem naszych specjalistów, zyskując dobry start w życie zawodowe. W czasie tych dwóch miesięcy wszyscy uczestnicy programu będą w 100% częścią naszego zespołu, realizując różnorodne i rozwojowe zadania. Ponadto, po ukończeniu płatnego dwumiesięcznego stażu, uczestnicy mogą liczyć na ofertę pracy i dalsze zatrudnienie w naszej firmie – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum