Stokrotka to dobre miejsce - sieć zachęca do podjęcia pracy i oferuje staże wakacyjne

- Dobre miejsce to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę.
- Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.
- W ramach programu stażowego Stokrotka zaprasza studentów i absolwentów na dwumiesięczne płatne praktyki w zespole pracującym w centrali firmy w Lublinie. Po stażu odbywającym się w czasie wakacji uczestnicy mogą liczyć na propozycję dalszego zatrudnienia.
Stokrotka: Rozumiemy potrzeby pracowników
– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Pracownicy w kampanii Stokrotki
W kampanii wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały graficzne oparte na żółtych kolorach odzwierciedlają pozytywną, ciepłą atmosferę firmy oraz panujące w niej dobre relacje. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.
– Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, dotrzymywaniu zobowiązań i wsparciu w rozwoju. Dlatego od początku opieramy współpracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i umowie o pracę. Bardzo ważne jest dla nas, by Stokrotka była również miejscem atrakcyjnym pod względem możliwości rozwoju. Dlatego istotne są dla nas szkolenia pracowników i tworzenie możliwości awansu – obecnie 80% kierowników w Stokrotce zajęło to stanowisko w ramach awansu wewnętrznego, a tylko w 2021 roku awansowanych zostało ponad 860 osób – dodaje Daria Raganowicz.
Stokrotka od 28 lat funkcjonuje na polskim rynku handlowym, mając ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników.
Staże w Stokrotce
Program stażowy Stokrotki Dobre miejsce – dobry start będzie odbywał się w lipcu i sierpniu. Sieć przygotowała dla stażystów około 20 miejsc w zespole centrali firmy w Lublinie, w działach takich jak zakupy, łańcuch dostaw, transport czy rekrutacja. Program stażowy kierowany jest do studentów i absolwentów studiów, którym zależy na dobrym starcie w życie zawodowe. Osoby chcące zdobyć cenne doświadczenie podczas pracy przy projektach, którymi zajmuje się Stokrotka, i skorzystać ze wsparcia merytorycznego specjalistów firmy, mogą aplikować do 24 czerwca.
– Przygotowując ofertę staży Stokrotki, zależało nam na stworzeniu programu, dzięki któremu studenci i absolwenci będą mogli doskonalić swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie przez praktykę i udział w ciekawych projektach. Chcemy, by osoby biorące udział w stażu rozwijały się pod okiem naszych specjalistów, zyskując dobry start w życie zawodowe. W czasie tych dwóch miesięcy wszyscy uczestnicy programu będą w 100% częścią naszego zespołu, realizując różnorodne i rozwojowe zadania. Ponadto, po ukończeniu płatnego dwumiesięcznego stażu, uczestnicy mogą liczyć na ofertę pracy i dalsze zatrudnienie w naszej firmie – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.