Stokrotka wchłonie Aldika. Fuzja obu sieci potrwa do jesieni

Nowy właściciel Stokrotki, litewska Maxima Grupe, ma zamiar połączyć sieć supermarketów ze sklepami Aldik. Po integracji, połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka. Połączenie powinno zakończyć się jesienią, w jego efekcie sieć Stokrotka na koniec roku będzie liczyć 563 sklepy.
- Maxima Grupė rozpoczyna proces integracji sieci sklepów Stokrotka i Aldik w Polsce. Aldik, który został przejęty przez spółkę w 2012 roku, zostanie włączony do Stokrotki. Po połączeniu sieć handlowa będzie działała pod jednolitą marką Stokrotki. Po integracji i otwarciu nowych sklepów Stokrotka będzie posiadała 563 sklepy do końca tego roku – informuje Maxima Grupe.
Przypomnijmy, że przejęcie przez Maximę spółki Emperia, właściciela Stokrotek, zostało sfinalizowane w kwietniu tego roku. Plan zakłada, że integracja sieci Stokrotki i Aldik zostanie zakończona jesienią.
Przeczytaj także:
- Scalenie tych dwóch sieci handlowych jest częścią naszej strategii w Polsce, co pozwoli nam wzmocnić pozycję Grupy Maxima i wdrożyć dalsze plany ekspansji na tym rynku, łącząc doświadczenie i wiedzę obu firm, umożliwiając synergie i wykorzystanie ekonomii skali - powiedział Dalius Misiūnas, prezes zarządu i dyrektor generalny Maxima Grupė.
Według niego fuzja odbędzie się pod nazwą Stokrotka, ponieważ jest to marka znana i lubiana przez klientów. Sieć sklepów Stokrotka ma około 20 procent polskiego rynku dla sklepów blisko-domowych.
Przeczytaj także:
Na koniec 2017 r. sieć sklepów Stokrotka miała 437 sklepów, zatrudniała ponad 8 tys. pracowników, a jej obrót wyniósł 597 mln euro. Na koniec czerwca sieć liczyła 450 sklepów. W 2017 roku obroty Aldik w ujęciu rocznym wzrosły o 9 proc. i osiągnęły 52 mln euro, sieć handlowa posiadała 30 sklepów i zatrudniała ponad 700 pracowników. Na 1 czerwca 2018 roku spółka Aldik Nova miała 5,45 mln zł straty netto. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 93,5 mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Rumun 2018-10-25 16:37:12
Płaca w stoktotce wynosi tyle co najniższa minimalna. Chyba nie trzeba nic więcej dodawać
-
La 2018-07-21 06:25:50
Czy ktoś trzyma ludzi na siłę w pracy zawsze można negocjować lub zmienić pracę
-
Todi 2018-07-20 07:06:37
Moze zaczeliby proces podnoszenia pensji, bo chyba w Stokrotce zarabiaja ludzie mniej niz Rumun przy truskawkach
- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.