Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka wydała w ubiegłym roku 8,6 mln zł na działania marketingowe

W ubiegłym roku spółka Stokrotka poniosła istotne koszty na działania marketingowe związane z budowaniem pozytywnego wizerunku, rozpoznawalności marki i zmianą logotypu sklepów. Wydatki poniesione na te cele wyniosły w IV kwartale 2013 r. 1 551 tys. zł i 8 625 tys. zł w 2013 roku.
Reklama

Jednorazowe wydatki spółki związane z zamknięciem trzech sklepów Stokrotka w 2013 roku wyniosły 1 758 tys. zł, w 2012 roku również zamknięto trzy sklepy ponosząc wydatki w kwocie 933 tys. zł.

Segment detaliczny Emperii Holding na koniec 2013 r. tworzyło łącznie 247 sklepów detalicznych, zaś na koniec 2012 r. było 240 sklepów. W IV kwartale 2013 r. otwarto 8 nowych sklepów, a 1 sklep został zamknięty.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum