Stokrotka wzmacnia skład zarządu

W minionym roku zapadła strategiczna decyzja o rozwoju sieci Stokrotka w oparciu o opracowane rozwiązanie franczyzowe. W ostatnim kwartale 2013 sieć uruchomiła pierwszą placówkę testową, natomiast z końcem pierwszego kwartału 2014 roku Stokrotka będzie gotowa zaproponować polskim detalistom ofertę efektywnego konceptu franczyzowego, którego siła tkwić będzie w kompleksowym rozwiązaniu oferującym współpracę poczynając od budowania asortymentu po działalność operacyjną i logistyczną. Ze względu na wagę franczyzy, jako kolejnej drogi intensywanego rozwoju sieci, do zarządu powołany został Krzysztof Książek - dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu. Ze spółką Stokrotka współpracuje od 11 lat. Początkowo był związany z działem zakupów, następnie zarządzał supermarketami Stokrotka odpowiadając za obszar operacyjny jako dyrektor makroregionu. Od 2013 roku odpowiada za istotny dla sieci Stokrotka projekt wdrożenia konceptu franczyzowego. Jako członek zarządu będzie koordynował rozwój tego obszaru.
Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje około 240 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw. powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.