Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stokrotka z promocją dla użytkowników aplikacji - naklejki na zakupy

„Odkryj pasję gotowania” – zachęca Stokrotka i rozpoczyna akcję vivo. Zasady są proste, klient po zrobieniu zakupów otrzymuje znaczki, które może wymienić na przydatne w kuchni naczynia w promocyjnych cenach. Stokrotka zachęca do udziału w akcji użytkowników swojej aplikacji mobilnej, oferując możliwość zbierania naklejek w „Naszej Stokrotce”. Dla osób wybierających takie rozwiązanie sieć przygotowała dodatkową ofertę.
Reklama

Stokrotka stworzyła specjalną promocję dla osób zbierających znaczki w aplikacji. Podczas akcji vivo, posiadając w „Naszej Stokrotce” aktywną opcję „Zbieram znaczki w aplikacji” klient dostanie trzy dodatkowe naklejki gratis.

– Rosnąca liczba użytkowników „Naszej Stokrotki” sprawiła, że chcemy ułatwić udział w naszych akcjach osobom korzystającym z tego rozwiązania. W promocjach można więc uczestniczyć, nie tylko zbierając naklejki w papierowej wersji na karcie kolekcjonerskiej, ale również wygodnie w aplikacji w telefonie – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

„Nasza Stokrotka” pojawiła się w marcu tego roku i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Ma już ponad milion użytkowników, korzystających z wielu możliwości tańszych zakupów, oferowanych w aplikacji. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum