Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stowarzyszenie „Polska Ekologia” o współpracy z sieciami: Wysadzono nas z siodła

- Półka ekologiczna w sieciach nieśmiało się tworzy, ale to nie jest jeszcze to. Sieci badają ten teren, próbują z produktami włoskimi, ale z polskimi jeszcze nie. Myślimy o współpracy z polskimi sieciami, ponieważ mieliśmy zły przykład z Carrefourem. Zrobiliśmy 30 wysp w sklepach, w co włożyliśmy masę pieniędzy. Po dwóch latach wysadzili nas z siodła i wprowadzili na nasze półki produkty francuskie i niemieckie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Krajmas, prezes Stowarzyszenia „Polska Ekologia”, dyrektor Zakładu Mięsnego „Jasiołka” w Dukli.
Reklama

Paweł Krajmas jest zdania, że sieci handlowe nie są zbytnio zainteresowane produktami regionalnymi.

- Swego czasu Biedronka puściła „ściemę” z szynką ekologiczną, z której szybko się wycofała. Sieci badają ten teren, próbują z produktami włoskimi, ale z polskimi jeszcze nie. Co innego sklepy specjalistyczne: Organic Farma Zdrowia, Smak Natury. Te sieci już zobaczyły, że rynek jest chłonny - dodaje.

Prezes "Polskiej Ekologii" zauważa, że popyt na mięso ekologiczne rośnie dużo szybciej niż na wędliny.

- Klienci ekologiczni są przyzwyczajeni do tego, że wiele rzeczy potrafią zrobić sami. Często zaczynają od surowca, który kupują i sami sobie przygotowują. Bardzo dobrze mają się biobazary, które powstają jak grzyby po deszczu. Przyciągają klientów ekologicznych - dodaje.

Krajmas jest przekonany, że rynek podzieli się na klienta zdecydowanego, który szuka dobrego towaru, i takiego, dla którego jest to bez znaczenia i który będzie i tak kupował w sieciach.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum