Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Strata Almy za ubiegły rok to 233 mln zł

Alma Market S.A. podała skonsolidowane wyniki finansowe za 2016 rok. Przychody ze sprzedaży wyniosły w tym czasie 1 010 392 tys zł wobec 1 563 624 tys. zł. Strata netto z działalności kontynuowanej wyniosła 233 964 tys. zł wobec 145 556 tys. zł.
Reklama

Zgodnie ze stanem na dzień 31 grudnia 2016 roku wartość skonsolidowanych aktywów trwałych Grupy Kapitałowej wyniosła 259 291tys. zł, co oznacza spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o 109 853 tys. zł, tj. o  29,8 % r/r.

- Grupa kapitałowa Alma Market SA jako całość, jeszcze w pierwszej połowie 2016 roku posiadała dobre perspektywy w związku z tym, że spółka dominująca realizowała ogłoszone
przez siebie plany, co potwierdzały jej publikowane wyniki jednostkowe za ten okres. Jednak
po załamaniu się płynności finansowej spółki dominującej w sierpniu 2016 roku i złożeniu
wniosku do sądu o wszczęcie postępowania sanacyjnego we wrześniu 2016 roku przez
ówczesny zarząd, na skutek przedłużająca się w czasie decyzji sąduco do otwarcia sanacji a
następnie ograniczenia możliwości pozyskiwania przychodów poprzez wydzierżawienie
zorganizowanej części przedsiębiorstwa Alma Market S.A w restrukturyzacji, sprawy spółki
dominującej skomplikowały się. W konsekwencji zarząd spółki dominującej grupy kapitałowej
zdecydował o złożeniu w dniu 14 lutego 2016 roku do sądu wniosku o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej, co oznacza dla grupy kapitałowej, zakończenie jej istnienia w perspektywie kilku najbliższych miesięcy - pisze zarząd spółki w raporcie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.