Strategia kluczem do maksymalizacji wartości centrum handlowego
Strategie pozycjonowania dla centrów handlowych obejmują szerokie spektrum zmiennych uwzględniając także tak istotne procesy, jak rozbudowy, czy przebudowy, które warunkują wartość nieruchomości w długim czasie.
- Centra handlowe, tak jak ludzie, różnią się od siebie. Mają silne i słabe strony i tak jak ludzie wymagają wsparcia i sprofilowanego podejścia, by osiągnąć możliwie najlepszy rezultat. Złote Tarasy różnią się od łódzkiej Manufaktury, czy też Arkadii. Wspomniane centra handlowe różnią się z kolei od obiektów zlokalizowanych w mniejszych miastach – mówi Bob Stevenson, Dyrektor Hawksworth Retail Asset Management.
Według badań przeprowadzonych w największych centrach handlowych klienci wydają około 3 złotych na każdą minutę spędzoną w obiekcie. Zatem zwiększenie czasu, który klient spędza w centrum handlowym, może przełożyć się na zwiększenie obrotów. Ostatnimi czasy dużo uwagi w tym kontekście poświęca się gastronomicznej ofercie centrów handlowych, jednak nie tylko ona posiada potencjał zatrzymania klientów w obiekcie. Taki potencjał posiada też funkcja rozrywkowa, jak i efektywna obsługa klienta – dodaje Bob Stevenson.

- Nd 19:16 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- Nd 14:11 Ekspert: Maseczki powinny być w cenach urzędowych
- Nd 13:03 Rzecznik MŚP: Młode firmy mogą skorzystać z pomocy wz. z zamknięciem...
- Nd 12:12 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- Nd 10:43 W lutym możliwy lekki spadek stopy bezrobocia
- Nd 10:40 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 16:55 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
- Sb 15:00 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Koronowo, Bukowa, 60.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Legionowo, Ks. Płk. Jana Mrugacza, 62.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Ostróda, Wyszyńskiego, 41.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Katowice Osiedle Paderewskiego-Muchowiec (Dolina Trzech Stawów), 63.56 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.