Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Styl retro pozwoli wybić się markom znanym w latach 80-tych?

Uczucie nostalgii skłania klientów do wyboru produktów, znanych z dzieciństwa. Według badania ,,Ocena marek produktów’’ przeprowadzonego przez Magdalenę Grębosz z Politechniki Łódzkiej, powrót do stylu retro jest pozytywnie oceniany przez młodych konsumentów. Określają go jako stylowy i mocny w swoim przesłaniu.
Reklama

Dla przykładu Pepsi Co. zafundował swoim klientom powrót do przeszłości w postaci limitowanej edycji opakowań sprzed lat. Następnym krokiem było połączenie napoju z grą zręcznościową dawnego producenta – firmy Atari. Z kolei marka TIGER przygotowała dla swoich konsumentów opakowania, nawiązujące do lat 90-umieszczając na puszkach ,,blue screeny’’ czy też obrazki z wypixelowanych gier.

“Jako konsumenci uwielbiamy wspomnienia i powroty do przeszłości - zwłaszcza do beztroskich lat dzieciństwa. Marketingowcy doskonale rozumieją tę potrzebę rynku, dlatego też tak ważne jest, by w procesie wprowadzania ponownie marki na rynek odwoływać się do sentymentu, który jest jednym z najsilniejszych uczuć warunkujących wieloletnie przywiązanie konsumenta do marki. Niejednokrotnie o sukcesie marek retro świadczy też ich prostota i odwołanie do tradycji, które w świecie konsumpcjonizmu i przepychu stanowią miłą odmianę i odskocznię od dzisiejszej rzeczywistości.”- komentuje Katarzyna Kuczyńska, Senior Account Executive w KLANG! Media.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.