Subway: Tylko 1,4 proc. franczyzobiorców zamknęło restaurację w przeciągu roku od rozpoczęcia działalności
Jak wynika ze statystyk sieci Subway, od początku obecności marki na polskim rynku tylko 1,4 proc. jej franczyzobiorców zamknęło swoją restaurację w przeciągu roku od rozpoczęcia działalności.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
To wynik m.in. dobrego przygotowania poprzedzającego otwarcie własnej restauracji. Obok 2-tygodniowego szkolenia w wybranym ośrodku sieci oraz podręcznika operacyjnego, firma gwarantuje swoim franczyzobiorcom pogłębione szkolenia e-learningowe w ramach tz. Uniwersytetu Subway. Ich zakres obejmuje zarówno kwestie operacyjne, produktowe, jak i te związane m.in. z zarządzaniem, marketingiem czy finansami oraz kwestiami kadrowymi i dotyczącymi obsługi i serwisu.
- Nie tylko wnikliwie analizujemy wszystkie wskaźniki zanim wydamy zgodę na otwarcie restauracji we wskazanej lokalizacji, ale też bardzo gruntownie przygotowujemy naszych franczyzobiorców do poprowadzenia biznesu, niezależnie od tego, jakie doświadczenie w tym zakresie już posiadają mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.
- Nie tylko wnikliwie analizujemy wszystkie wskaźniki zanim wydamy zgodę na otwarcie restauracji we wskazanej lokalizacji, ale też bardzo gruntownie przygotowujemy naszych franczyzobiorców do poprowadzenia biznesu, niezależnie od tego, jakie doświadczenie w tym zakresie już posiadają mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.
Sieć Subway liczy ponad 40.000 restauracji w 103 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja Subway w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie. Obecnie sieć liczy 86 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama