PARTNER PORTALU

Sukces Lodów Ekipy przekona branżę FMCG do influencer marketingu

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2021 10:51

- Sukces Lodów Ekipy i PPL Koral ośmieli firmy FMCG, które do tej pory ostrożnie podchodziły do tematu influencer marketingu - mówi nam Kacper Pakuła, Senior Influencer Marketing Manager w LTTM.

Kacper Pakuła, Senior Influencer Marketing Manager w LTTM nie ma wątpliwości, że na sukces akcji z Lodami Ekipy duży wpływ miał dobór influencera.

- Ekipa oraz sam Friz mają ogromne zasięgi. Ciężko znaleźć film na kanałach, który ma poniżej miliona wyświetleń, a ich klipy muzyczne mają nie kilka, nie kilkanaście a kilkadziesiąt milionów wyświetleń - mówi.

Jednak zasięgi Ekipy to nie wszystko. Ekspert wskazuje, że demografia wiekowa twórców została dopasowana idealnie do grupy docelowej Lodów Koral.

- Dodatkowo dużą rolę odegrał element niedostępności. W pierwszej fazie ogłoszenia współpracy YouTube zalała fala filmów „szukamy lodów Ekipy”. Zadziałał viral i każdy, nie tylko youtuberzy, wchodząc do sklepu zaglądał do lodówki licząc, że może znajdzie złotego Graala w postaci truskawkowych albo cytrynowych Lodów Ekipy. Wszystko to przełożyło się na niewątpliwie ogromny sukces.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9690
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    5,00

  • Min

    4,19

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.