Superkoszyk.pl wprowadza żywność ekologiczną do oferty

Od 16 lipca 2018 roku SuperKoszyk.pl odpowiadając na oczekiwania klientów wprowadził do oferty zdrową żywność
Po wzbogaceniu oferty o kosmetyki kolorowe, przyszedł czas na zdrową żywność. W opublikowanym przez Open Research raporcie „Zdrowa żywność – zachowania zakupowe 2017” można dowiedzieć się, że 2/3 ankietowanych wybiera zdrową żywność w codziennych zakupach raczej często oraz bardzo często, ale tylko 58% określa dostęp do niej jako łatwy. Robienie zakupów spożywczych w sieci nie jest jednak jeszcze zbyt popularne – wg raportu „E-grocery w Polsce - zakupy spożywcze online” zaledwie 16% badanych regularnie kupuje produkty spożywcze w Internecie. Jednocześnie 28% internautów wskazuje, że żywność on-line kupiło przynajmniej jednorazowo (źródło: Raport Portfel Polaka, lipiec 2017).
Podążając tym tokiem drogeria SuperKoszyk.pl wprowadziła do swojej oferty szeroki wybór wysokiej jakości produktów ekologicznych, proteinowych, bezglutenowych oraz określanych mianem „superfoods”. Firma postawiła na różnorodność, która była najczęściej wskazywanym przez internautów kryterium wyboru spożywczych zakupów internetowych. W nowej ofercie znalazł się szeroki wybór batonów proteinowych i wegańskich, ekologicznych przypraw, suplementów diety czy gotowych, niskoprzetworzonych dań o przejrzystym składzie. Jak okazuje się po pierwszych dniach sprzedaży to właśnie przyprawy i słodycze biją rekordy popularności, pozostawiając tylko nieznacznie w tyle żywność bezglutenową.
Przeczytaj także:
Przewidywane jest dalsze rozwijanie tej kategorii. Żywność pakowana jest w oddzielne kartony.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 22:34 Semeniuk: jeżeli branża fitness otworzy się od 1 lutego, to będzie wyłączona...
- Cz 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- Cz 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- Cz 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- Cz 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Cz 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- Cz 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- Cz 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.