Supermercato24: W ciągu 5 lat wartość e-grocery zwiększy sie o 100 proc.

- Nasz pomysł na e-zakupy, który przyjął się już we Włoszech, USA i na wielu innych rynkach, jest elastyczny. Współpracujemy na zasadach partnerskich zarówno z małymi sklepami, jak i sieciami – ważne, żeby nasze systemy informatyczne zostały w pewnym stopniu zintegrowane. Klient wybiera sklep, wirtualnie przegląda półki i składa zamówienie. Wtedy do akcji wkracza nasz Szoper, czyli osoba odpowiadająca za realizację zamówienia i dostawę. Nasz sukces we Włoszech polega na tym, że Szoper ocenia jakość produktów i może skontaktować się z klientem proponując zamianę jednego towaru na inny. Zakupy są przywożone tego samego dnia, w określonych oknach czasowych. Jestem przekonana, że właśnie tego typu model e-zakupów przyjmie się w Polsce. Co więcej, może być szansą na powiększenie liczby klientów danego sklepu, a także otwiera zupełnie nowe możliwości działań promocyjnych, reklamowych i wspierających handel - ocenia szefowa Supermercato24 w Polsce