PARTNER PORTALU

Świąteczna gorączka w centrach handlowych

Autor: wyborcza.biz 29 listopada 2011 11:36

W ostatni weekend Polacy galerie handlowe przeżywały prawdziwe oblężenie. Stołeczną galerię Blue City odwiedziło w weekend 30 proc. więcej klientów niż zwykle - pisze Wyborcza.biz.

Wszyscy podkreślają, że Polacy padli ofiarą marketingowych chwytów (niektóre sklepy zaczęły serwować świąteczny wystrój i "Last Christmas" Wham'u zanim znicze z 1 listopada zdążyły zgasnąć). Za chwilę dołączą śnieżynki w bieli. A za 2 tygodnie pojawi się tłum mikołajów i aniołków.

Sklepy wpadły też na pomysł, by wykorzystać  Andrzejki (np. do łódzkiej Manufaktury zawita wróżąca cyganka, każdy Andrzej w tamtejszej meksykańskiej restauracji dostanie prezent).

Badania naszych planów co do świątecznych wydatków wskazują, że będą one zbliżone do zeszłorocznych. Handel ma nadzieję, że wydamy znacznie więcej - czytamy w wyborczej.biz.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9170
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,98

  • Śr

    5,52

  • Min

    3,20

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.