Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Świąteczna kampania marki Delecta

Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie zostanie zrealizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.
Reklama

­

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę życzeń od marki dysponującej szerokim wachlarzem produktów, dzięki którym wypieki są udane a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano na cały grudzień w TVN, TV Puls, TVP2 oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto Delecta będzie sponsorem koncertu świątecznego Listów do M. 2, który zostanie emitowany 5 i 6 grudnia br. i powtórzony w pierwszy dzień świąt na antenie TVN-u.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukowała Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum