Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Świąteczna reklama Lidla na celowniku Frondy

Sieć sklepów Lidl promuje nihilizm i ateistyczne postawy? Tak twierdzi katolicki portal Fronda.pl. Poszło o reklamę telewizyjną sklepu, w której słowa "Boże Narodzenie" zastąpiono sformułowaniem "te wyjątkowe dni". Fronda ostrzega, że będzie wzywać do bojkotu Lidla - podaje Onet.
Reklama

Początkowo wszystko było tak, jak należy. Środowisko Frondy z zadowoleniem przyjęło pierwszą wersję reklamy produktów sieci Lidl, w której nic nie odbiegało od obrazków, jakie widzimy rokrocznie przed świętami. W tle - utwór "Let it snow" i słowa zapowiadające nadejście Bożego Narodzenia. W wersji, która pojawiła się w telewizji, zmienił się jednak pewien istotny szczegół. Według Frondy, reklama się zlaicyzowała. Słowa "Boże Narodzenie" zostały wyparte przez określenie: "te wyjątkowe dni" - podaje Onet.

Portal przywołuje stanowisko, jakie w tej sprawie zabrali przedstawiciele Lidla. "Zmiana w spocie reklamowym promującym szeroki asortyment delikatesowych produktów marki Deluxe związana jest z tym, że produkty te w tym roku dostępne są w sklepach naszej sieci już od 3 listopada. W mediach pojawiają się reklamy z treścią »ten czas«, gdyż jest to pojęcie szersze obejmujące zarówno okres kilkutygodniowych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, Mikołajki, jak i samą Gwiazdkę" - stwierdziła Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska.

Fronda nie zamierza odpuszczać. Na jej stronach czytamy: "Nie pozwolimy na to, by zagraniczna firma narzucała nam laicką i ateistyczną ideologię. Nie chcemy w Polsce propagandy nihilistycznej!".

Redakcja zachęca swoich czytelników do wysyłania maili do przedstawicieli Lidla z żądaniem przywrócenia sformułowania "Boże Narodzenie" do reklamy swoich produktów. W przeciwnym razie, grozi bojkotem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.