Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Świąteczne promocje - nóż szefa kuchni ma zachęcić do zakupów w Lidlu

Sklepy od dłuższego czasy testują, co jest lepszą metodą zwiększenia chęci klientów do jak najszczodrzejszych zakupów: rozdawanie prezentów (Lidl rozdawał niedawno figurki dla dzieci Stikeez), rabat (tu sztandarowy przykład to Tesco i maskotki Angry Birds, które można było kupić z dużą zniżką, jeśli często robiło się tam zakupy) czy może szansa na wygraną w konkursie (w niedawnej loterii Biedronki nagrody warte były ponad 18 mln zł) - podaje wyborcza.biz
Reklama

W ubiegłym roku Lidl rozdawał książkę kucharską Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Sieć zbadała więc, jakie akcesorium kuchenne Polak chciałby w tym roku dostać, żeby mieć komplet z książką z zeszłego roku. I w końcu doszła do wniosku, że Polacy marzą o nożu.

Jak przypomina wyborcza.biz, w ubiegłym roku, by dostać książkę, trzeba była zbierać naklejki. Wymiana odbywała się według parytetu: jedne zakupy za 50 zł to jeden znaczek. Jeśli ktoś zebrał sześć znaczków (czyli wydał 300 zł), dostawał "prezent". To oznaczało również, że rozdając książki, Lidl odnotował przynajmniej 360 mln zł obrotu.

W tym roku jest podobnie:  "Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe, w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów".

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.