Świąteczny pociąg z piwem w kampanii Tyskiego
Pod hasłem „W święta kolej przejść na TY” ruszyła bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskie. Działania promuje utrzymany w świątecznej atmosferze spot, którego głównym bohaterem jest parowy pociąg Tyskiego i jego pasażerowie. Inspiracją dla spotu jest prawdziwa linii kolejowa, która funkcjonuje w Browarze w Tychach od 1893 roku aż do dziś. Kampanii towarzyszy wsparcie w kanałach OOH, social media, digital i w sklepach.

fot. mat. pras.
Reklama
Kolej w kampanii Tyskiego symbolizuje ponad 400 lat tradycji warzenia piwa w Tyskich Browarach Książęcych oraz czas świątecznych powrotów do domów. W pociągach spotykają się często różne osoby pod względem wieku, poglądów, wywodzące się z różnych środowisk, które w tym miejscu właśnie znajdują wspólny język, a w spocie Tyskiego „Przechodzą na TY”.
Działania promocyjne potrwają do Świąt Bożego Narodzenia.
Reklama