Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Świąteczny pociąg z piwem w kampanii Tyskiego

Pod hasłem „W święta kolej przejść na TY” ruszyła bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskie. Działania promuje utrzymany w świątecznej atmosferze spot, którego głównym bohaterem jest parowy pociąg Tyskiego i jego pasażerowie. Inspiracją dla spotu jest prawdziwa linii kolejowa, która funkcjonuje w Browarze w Tychach od 1893 roku aż do dziś. Kampanii towarzyszy wsparcie w kanałach OOH, social media, digital i w sklepach.
Reklama

Kolej w kampanii Tyskiego symbolizuje ponad 400 lat tradycji warzenia piwa w Tyskich Browarach Książęcych oraz czas świątecznych powrotów do domów. W pociągach spotykają się często różne osoby pod względem wieku, poglądów, wywodzące się z różnych środowisk, które w tym miejscu właśnie znajdują wspólny język, a w spocie Tyskiego „Przechodzą na TY”. 

Działania promocyjne potrwają do Świąt Bożego Narodzenia.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum