Sylwia Bilska - z zarządu Tesco do Edenred Polska
- W Polsce, potencjał rozwoju firmy w środowisku nowych technologii i skala zasięgu naszych rozwiązań nie zostały jeszcze w pełni wykorzystane - uważa Sylwia Bilska, General Manager Edenred Polska. - To właśnie moja misja, aby poprzez rozwój innowacyjnych rozwiązań digitalowych w zakresie benefitów pracowniczych zbudować przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zwiększyć rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów firmy - dodaje.
Sylwia Bilska jest managerem, z ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym w marketingu, sprzedaży i strategii firm. Pełniła funkcje kierownicze dla wielu firm z branży new tech, FMCG i retail, wśród nich m.in. Avon Cosmetics, Oriflame, Philip Morris Interational, PayU oraz Tesco Central Europe (w marcu br. pisaliśmy, że opuściła zarząd tej sieci - przyp. red.). Prawnik z wykształcenia, absolwentka MBA na Uniwersytecie w Bradford.
Edenred to innowacyjna marka na rynku globalnym. Łączy 830.000 klientów korporacyjnych, 47 mln użytkowników i 1,7 mln partnerów afiliacyjnych w 45 krajach, z czego aż w 17 z nich pozostaje niezmiennie liderem świadczeń e-płatniczych dla pracowników firm. Tylko w roku 2018 Grupa Edenred zarządzała 2,5 mld transakcjami, głównie za pośrednictwem aplikacji mobilnych, platform internetowych i kart przedpłaconych, generując ponad 28 mld euro obrotu.