Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Szef Biedronki: Nie zamierzamy inwestować w nowy format sklepów

Pedro Pereira da Silva, dyrektor operacyjny Jeronimo Martins w Polsce, zaprzecza pogłoskom, iż jego firma ma w planach wprowadzenie nowego formatu sklepów - podaje Rzeczpospolita.
Reklama
- Zawsze stawialiśmy na ciągły rozwój naszego pierwotnego formatu i to się nie zmienia. (...) Podkreślę, że nie planujemy zaangażowania w nowy format. Mamy za to jasną wizję adaptacji do nowych potrzeb klientów. Określone rozwiązania testowane w wybranych sklepach są często odbierane jako przygotowania do nowego formatu, co nie jest prawdą. Jesteśmy przekonani, że obecny format daje mnóstwo przestrzeni dla dalszego rozwoju bez naruszania filarów naszej oferty - powiedział Rzeczpospolitej.

Pedro Pereira da Silva w rozmowie z gazetą podkreśla też, że Jeronimo Martins stale analizuje rozwój formatu e-commerce, ale zarazem jest przekonane, że jest jeszcze za wcześnie na otwarcie sklepu online oferującego duży wybór artykułów spożywczych, zwłaszcza, jeśli miałaby to być oferta w skali całego kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.