PARTNER PORTALU

Szefowie Animexu, Indrolu i ZM Skiba promują ofertę Lidla

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2018 08:54

Szefowie Animexu, Indrolu i ZM Skiba promują ofertę Lidla fot. kadr z reklamy

Firma Lidl Polska kontynuuje kampanię z dostawcami. Tym razem sieć w reklamie prezentuje producentów marki własnej świeżego mięsa „Rzeźnik”. W najbliższych tygodniach w kampanii pojawią się przedstawiciele firm: Animex, Indrol, Skiba oraz Połonina.

Chcemy pokazać drogę jaką przebywa produkt zanim trafi na nasze półki, a potem na stoły Polaków  – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska. 

Firma rocznie przeprowadza ponad 6000 badań w niezależnych laboratoriach badawczych. Produkty marki „Rzeźnik” są dostarczane codziennie do ponad 600 sklepów Lidl w Polsce. Na stałe w asortymencie znajduje się ok. 60 produktów z tej kategorii.
- Wymagamy certyfikatów jakościowych takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie. Oprócz kontroli na etapie produkcyjnym tzn. audytów u dostawców, przeprowadzamy również kontrole świeżego mięsa na etapie dostawy do magazynów oraz wybranych partii w sklepach. Za naszymi produktami stoją ludzie i ich niesamowite historie – podsumowuje Robaszkiewicz.
W 2016 roku wartość produktów marek Lidla wyeksportowanych za pośrednictwem polskich dostawców do ponad 20 europejskich krajów wyniosła 2 mld złotych. Wśród produktów eksportowanych znajduje się także świeże mięso wyprodukowane w Polsce – trafia m.in. do sklepów Lidl na Litwie, Słowacji oraz w Rumunii i Czechach. Wartość eksportu w 2017 roku w kategorii mięsa wyniosła 34,8 mln euro (wzrost z 30,3 mln euro w 2016 roku).

„Lidl wspiera nas w innowacyjnych pomysłach i wprowadza nasze nowe produkty na swoje półki, promując przy tym zdrowe, świeże mięso z indyka także za granicą” – mówi Paweł Waligórski, właściciel firmy INDROL.

„Dla Animexu wymiana doświadczeń z zakresu produkcji z jednej strony, a logistyki i handlu z drugiej, jest dla nas prawdziwą wartością dodaną. Dodatkowym elementem wspierającym nasz biznes jest możliwość wysyłek naszych produktów na inne rynki Europy do sieci sklepów Lidla. Ta część naszego wspólnego biznesu wspiera w zasadniczy sposób także polskie rolnictwo i polski przemysł mięsny” – stwierdziła Renata Kopania, członek zarządu, dyr. ds. handlu i marketingu Animex Foods.

BOHATEROWIE KAMPANII „PROSTO OD SPRAWDZONYCH DOSTAWCÓW”:

INDROL
Firma Indrol istnieje na polskim rynku od 25 lat, prowadzą ją Paweł Waligórski oraz Maciej Siejek. Jest to największy i strategiczny dostawca indyka do sklepów Lidl w Polsce. 
ZAKŁADY MIĘSNE SKIBA
To nowoczesna firma rodzinna, która istnieje na rynku już od 27 lat. Do sklepów Lidl firma dostarcza mięso wieprzowe. „Na początku zatrudnialiśmy 12 osób, głównie rodzinę i przyjaciół, obecnie w firmie pracuje 1000 osób. Specjalizujemy się w produkcji mięsa wieprzowego – żywiec kupujemy od polskich rolników, głównie z północnej i zachodniej części Polski – mówi Daniela Skiba-Kuzemczak, członek Rady Nadzorczej ZM Skiba.


  • szakal 2020-09-09 12:59:58

    Ta Daniela Skiba- Kuzemczak podpala ludziom domy

  • Grazia 2018-04-07 22:40:05

    Mam zastrzeżenia co do reklamy emitowanej w telewizji ..." Lidl Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem dostawców różnych produktów do sklepów tej sieci. W nowych reklamach, promujących ofertę mięsną Rzeźnik, występują menedżerowie z kierownictwa firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba".,, Nie chcę nikogo krytykować, ale do takiej reklamy uważam trzeba się bardzo dokładniej przygotować, napewno firmy mają standardy dotyczące żywności, a jeden z mężczyzn w widocznym zarostem biorących udział w spocie reklamowym mocno temu zaprzecza. Czyżby przeoczenie? ...słaba znajomość standardów i ich wymagań ?

  • Jerzy 2018-04-06 06:54:59

    Patrzę i oczom nie wierzę. Dyrektor zakładu Animex, osoba, która powinna być wzorem dla pracowników, wchodzi na produkcję bez osłony na brodę mając tak obfity zarost. Wstyd. Czyżby w Animexie system BRC funkcjonował tylko na papierze?

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9269

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,15

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.