Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Szkło jest coraz częściej preferowanym materiałem opakowaniowym

Jak wynika z badań, to szkło jest materiałem, które najbardziej kojarzy się konsumentom ze świeżością produktów. Szkło praktycznie nie przepuszcza tlenu, dzięki czemu przechowywane w nim produkty pozostają świeże i lepiej zachowują swoje właściwości. Dodatkowo szkło łatwo utrzymać w czystości, poddać sterylizacji i użyć ponownie.
Reklama

- Widzimy, że konsumenci preferują szkło i ten trend staje się coraz bardziej wyraźny. Szkło to ekologiczny i bezpieczny materiał, pochodzący jedynie z naturalnych składników. Opakowania szklane można w całości i nieskończenie przetwarzać  – mówi Pawel Sabal, Customer Excellence & Category Manager w O-I Poland.

Jak wynika z danych Deloitte, konsumenci oczekują też, że produkty, które kupują, będą dostosowane do ich potrzeb. Deklarują chęć zapłacenia więcej za produkt, który jest spersonalizowany. Dodatkowo są gotowi zaczekać na taki produkt dłużej niż zwykle. Producenci wykorzystują rolę, jaką odgrywa personalizacja opakowań w tworzeniu wizerunku marki, dlatego starają się wyróżnić poprzez niestandardowe formy. W ten sposób łatwiej jest zbudować zaangażowanie i zadowolenie konsumentów, przywiązać ich go marki i podkreślić wartości premium produktu. 

- Konsumenci coraz częściej doceniają limitowany, lokalny a przez to często ekskluzywny charakter produktów – podkreśla Paweł Sabal.




 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum