Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Szkolenie: Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe

Wkrótce skończą się najważniejsze okresy przejściowe chroniące producentów żywności przed niewłaściwym stosowaniem oświadczeń. Rozpoczęły się kontrole przestrzegania przepisów w tym zakresie. Równocześnie prace na szczeblu wspólnotowym pokazują, że większość oświadczeń, które wydawały się oczywiste nie będą stosowane ze względu na brak spełnienia określonych wymagań.

Celem szkolenia jest przedstawienie warunków stosowania, zasad opracowywania nowych oświadczeń oraz przygotowania do urzędowej kontroli. Przekazane też zostaną najnowsze informacje dot. prac Komisji Europejskiej i EFSA.

Zarówno w trakcie szkolenia, jak również podczas indywidualnych konsultacji, przewidzianych dla każdego uczestnika, możliwe będzie wyjaśnienie wielu wątpliwości oraz uzyskanie odpowiedzi na liczne pytania, m.in.:
• Jakie są zasady stosowania oświadczeń z listy i oświadczeń innych producentów?
• Które oświadczenia można stosować obecnie?
• Dlaczego w reklamie nie może być treści, że żywność wzmacnia, leczy, poprawia wewnętrzną harmonię?
• Czy można wykorzystać wizerunek lekarza w reklamie żywności?
• Gdzie jest granica pomiędzy oświadczeniami funkcjonalnymi i dot. rozwoju i zdrowia dzieci?
• Czy nazwa choroby może pojawić się w oświadczeniu?
• Jakie działania należy podjąć w przypadku znaku towarowego i nazwy marketingowej
o charakterze oświadczenia.
• Jak przygotować produkty do obowiązku spełnienia profili składników odżywczych?
• Kiedy pojawią się nowe oświadczenia żywieniowe?
• Co się stanie jeśli Wykaz nie zostanie przyjęty do 31 stycznia 2010 r.?
• Jak przygotować się do urzędowej kontroli? Czy muszę przedstawić dowody naukowe?
• Czy są różnice w zakresie informacji obowiązkowych na stronie www, reklamie i na etykiecie.
• Jak zmodyfikować oświadczenie, żeby zmienić jego kwalifikację z 14 na 13?
• Jakie są kary za niewłaściwe stosowanie oświadczeń?

Organizator: IGI FOOD Consulting Sp. z o.o., e-mail: igifc@igifc.pl, www.igifc.pl

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.