Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Szwajcarski Lidl z silnym wzrostem sprzedaży produktów eko

Szwajcarski oddział Lidla ogłosił plany rozszerzenia koncepcji „Veggie Block” na około 140 punktów sprzedaży w całym kraju.
Reklama

„Veggie Block” to specjalnie oznaczona półka poświęcona produktom wegetariańskim i wegańskim, która obecnie działa w 53 sklepach Lidl w Szwajcarii. Produkty są umieszczone w strefie chłodniczej i mają specjalne oznakowanie na półce.

Inicjatywa ma na celu uporządkowanie produktów wegańskich i wegetariańskich w jednym miejscu zamiast umieszczania ich w różnych częściach sklepu.

Asortyment wegetariański i wegański obejmuje różne substytuty mięsa, gotowe posiłki, sałatki, a także alternatywy dla mleka i jogurtów.

Dyskonter nadal rozszerza ofertę produktów ekologicznych i wzmacnia zaangażowanie w rolnictwo ekologiczne. W 2019 r. Lidl Szwajcaria odnotował 48-proc. wzrost obrotów z asortymentu żywności produkowanej ekologicznie. S​sprzedaż produktów ekologicznych w Lidlu wzrosła czterokrotnie w ciągu ostatnich pięciu lat.

Produkty marki własnej Bio Organic wytwarzane są zgodnie z wytycznymi Bio Suisse i obejmują około 300 jednostek SKU. Detalista oferuje do 40 produktów ekologicznych w dziale owoców i warzyw, a jedna trzecia oferty świeżej wołowiny jest również eko.

Ponadto Lidl Szwajcaria organizuje co roku cztery główne „tygodnie organiczne”, w których bierze udział ponad 100 innych produktów ekologicznych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum