Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Szykuje się wojna o konsumenta na rynku gum do żucia

Ponad 90 proc. rynku gum do żucia należy do jednego gracza – należącego do koncernu Mars Wrigleya. Marka zdominowała wartą prawie 580 mln zł rocznie kategorię. Z początkiem roku wkroczył jednak godny konkurent – informuje Puls Biznesu.
Reklama

Mondelez, jeden z czołowych światowych koncernów spożywczych, zawalczy o rynek gum w Polsce. 2 stycznia 2018 r. w sprzedaży pojawiły się gumy pod znaną już na naszym rynku marką Halls. Konkurentem Mondeleza jest Mars, który z markami Orbit, Airwaves i Winterfresh rządzi na polskim rynku od wielu lat.

Mondelez ma fabrykę gum do żucia w Skarbimierzu. Do tej pory wszystko wysyłane było jednak na eksport.

Jak zaznacza Puls Biznesu, nie będzie to jedyny debiut na impulsowym rynku gum do żucia. Na ostatnim etapie przygotowań jest ponoć jeszcze jeden gracz.

Całość w Pulsie Biznesu

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum