Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Szyld European Discount wraca na rynek

Carrefour po cichu przygotowuje się do przywrócenia na rynek sieci sklepów ED (European Discount) - donosi "Retail Detail". Blisko jedna trzecia spośród zakupionych przez Carrefour w ubiegłym roku sklepów Dia najprawdopodobniej przemianowana zostanie właśnie na ED, podczas gdy na pozostałych zawiśnie szyld Carrefour.
Reklama
Jak wynika z informacji "Retail Detail", Carrefour 12 lutego 2015 r. ponownie zarejestrował we Francji znak towarowy ED. Sieć sklepów dyskontowych o tej nazwie działała we Francji od 1975 do 2012 r. Do Grupy Carrefour należała ona w latach 2000-2012. Szyld Ed uległ następnie we Francji zmianie na Dia (sklepy pod taką nazwą działały już wcześniej w kilku innych krajach). W czerwcu 2014 r. Carrefour odkupił sklepy, które dawniej do niego należały.

Gerard Lavinay, nowy dyrektor generalny Dia France, prognozuje, że od 60 do 70 proc. sklepów Dia może zostać przemianowane na Carrefour. Według "RD", na pozostałych 200-300 placówkach zawiśnie szyld ED. Rebranding może się rozpocząć już w kwietniu tego roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.